birdsandeggs.blogspot.com

Va salut pe toti cei carora LUMEA PASARILOR DOMESTICE SI SALBATICE vi se pare un domeniu interesant de studiat,de apreciat si de placut in acelas timp.

Faceți căutări pe acest blog

Postări populare

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 29 martie 2009

BARZA ALBA(CICONIA CICONIA)

Azi 29.03.2009 am zarit pe cerul senin al Romaniei 4 berze albe.Probabil acesta e un semn ca primavara a sosit sau urmeaza sa soseasca.Oricum am fost fascinat si placut surprins cand am vazut cele 4 exemplare.Barza alba e una din speciile de pasari de-o frumusete covarsitoare mi se opreste respiratia atunci cand am posibilitatea sa le urmaresc indeaproape.Cred ca barza alba e prima din speciile migratoare care se intorc acasa in fiecare an.
Sa le uram Bun Venit din nou acasa si sa incercam sa le pretuim si mai mult decat am facut-o pana acum.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu